21 Şubat 2011 Pazartesi

ALEX WINS!!



















Amcamdan, dayılarımdan çok sevdiğim alex abimi zorlamaya başladı; askerde en zor günlerimde bjklılar dışında tslılar bursalıların gslıların hatta samsunsporluların bjkyı tuttugu bir ortamda alexim yanımdaydı, abimse askere bile ugurlamadı, karar vermekte zorlanıyorum... karşısına kim çıktıysa yıktı geçti, en son çete ile geldiler... alex vs ?
* burkitten forma istemiştim, vazgeçtim alex tişörtü istiyorum.. maçın sıkıcı kısmını ram yazsın...


2 yorum:

ramram dedi ki...

alexle kıyaslamalarının sebebini siz Alex'i kötülemek zannediyorsunuz, yanlış bakıyorsunuz. Herkes takımında bir Alex olsun istiyor. Her transferde bir umutlanıyor ama olmuyor. Maçın sıkıcı tarafı Ferrari'ydi, salaklık yapmasa maç çok güzeldi. Alex maç sonu açıklamalarıyla da büyüklüğünü gösterdi.

Adsız dedi ki...

sanıyorum sen askerlik yapmadın ve futbol tartıştıgın ortamlar hep hıncal hep haşmet gel bi uzun dönemlerle tartış sonra hedefimin sen olmadıgını anlarsın:)

traper